19 September 2011

.Cerita Raya.

Okeh, sekarang aku baru nak citer pasal raya. Kurang pic raya lah, lagipun pertama kali aku beraya rumah mentua, aku rasa segan pilu nak ambik gamba. Ker tak sempat ekk? Balik JB pulak, tak cukup korum jek nak amik gamba. Maklumlah, banyak da naik keja dan pelbagai lagi. So, mane yang ada jelaa. Satu perbezaan yang cukup ketara berbanding tahun lepas adalah MMC Camera banyak lagi kosong, maksud aku, banyak sangat oke. =___=''

KELANTAN








JOHOR













Family aku memang gile sket, termasuk ayah. Dia cuba membuat lompatan yang cun, tapi sekali jek. Sebab dia penat. =__= Dan kami sangat jakun jumpa basikal kat kampung, bukan setakat itu, segala pucuk ubi, pisang, rambutan pun kami jakun. Maaf sebab muka aku yang comot tuh, baru memungut hasil kebun orang. T___T

No comments: