19 July 2011

.Teater Seri Mersing.

 
Pertama kali aku menonton teater. Tak tahu apa yang aku nak jangkakan. Selalu digula - gulakan dengan sound effect yang menggugurkan jantung, teknik - teknik perfileman yang aku tak berapa nak faham, ternyata teater memberikan kepuasan yang berbeza. Mungkin lebih real dan live.

 Aku kagum dengan para pelakon yang dapat menghafal dialog dan memainkan watak secara berkesan tanpa perlu re-shoot. Hebat sungguh. Maaflah sebab aku kelihatan seperti sangat JAKUN. Dan I'm admit it. Oh, terima kasih pada cuzie ku, Lina sebab dapatkan tiket untuk aku dan suami, and its FREE. 


















Akhirnya aku faham kisah cinta tidak kesampaian Damak dan Seri Mersing, lakonan Zul Huzaimy dan Elly Mazlein. Dan aku menyampah dengan Awang Sulong iaitu Yus Jambu. Emosi. 

wOoOOOo, Jep Sepah. Nebes aku. =)

No comments: