10 December 2011

.Ingin selalu disisinya.

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani 


''Ketika menikah, dia bukan menjadikan tujuannya hanya sekadar bahawa aku akan bahagia kerana punya pasangan yang cantik, aku bukan bahagia kerana dia memberi layanan yang bagus. Dia menjadikan tujuannya sebagai satu ibadah dan tanggungjawab yang harus dipikul untuk membuatkan hidup lebih bahagia. Dia juga bukan mencari kesempurnaan, kerana kalau mencari kesempurnaan maka hidup tidak akan bahagia. Tapi dia hidup untuk mengisi ketidaksempurnaan, maka bahagialah hidupku bersamanya''

" If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you " Courtney Kuchta

It's been a year. 

Didalam doaku, aku memohon kesejahteraan hidup dan kebahagian untuk dirimu. Aku bermohon agar Allah tidak memisahkan kita, sentiasa melimpahkan kasih sayangnya buat kita.

Setiap hariku, sentiasa ada perasaan rindu yang teramat. Perasaan yang sangat istimewa. Perasaan istimewa yang sangat aku suka. 

Aku ingin mengucapkan terima kasih kerana melengkapi segala kekurangan diriku. Sentiasa ada di waktu susah dan senangku, gembira dan sedihku serta sakit dan sihatku.

Untuk suamiku, I love you so much. Terima kasih kerana menjadikan ku pelengkap rusuk kirimu. Happy 1st Anniversary. 


 

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih kerana pelengkap rusuk kiriku.


Suamimu,,,