19 October 2011

.Perang antara Gadis - Gadis Comel.

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani
 
La nih, aku suka baca blog budak under 18. I dunno why, maybe mengenang kembali masa zaman muda remaja. *sadis* Sebenarnya, aku baca sebab benda - benda macam nih satu hiburan. Tak terfikir dek akal budak underage boleh fikir like 30's or sometimes like 10's. 

Yang paling kelakar, bergaduh sebab rebutkan boipren. *sigh* sila mengucap panjang oke. Aku tak pasti apa significant nya mengepost all private message kat FB dalam blog. Mugkin jugak nak dedahkan siapa perampas dan siapa teraniaya. Aku bersyukur masa zaman aku 18 tahun, aku buta blog. Gamaknya, mesti aku post tah apa - apa. 

Boipren tuh biasa - biasa jek. Pelik betul budak - budak zaman nih. Tah apa yang difokuskan dalam hidup. Seingat aku, aku tak pernah terpikir benda - benda macam nih. Masa tuh pikir belajar, dapat hangout ngan kawan baik pun da cukup baik. If ada boipren pun, takda plak nak canang satu dunia. Mungkin zaman sekarang sangat canggih gamaknya. 

Aku geleng kepala je baca setiap bait, setiap bicara gadis blog yang teraniaya itu. Yang dituduh perampas pulak, mempertahankan diri macam biasa. Ini perang antara gadis - gadis comel mungkin. Berebut boipren adalah the most stupid thing! That is the last thing I will do. If yang tinggal hanya seorang lelaki. =__='' tapi aku takkan buat kot. =P

Pesanan aku, para gadis, berhenti buat benda bodoh, berhenti buat perkara yang memalukan diri sendiri. Nanti bile korunk da dewasa sket, you will regret this. Yang penting, jaga diri dan hati.

No comments: