25 May 2011

.Day One.

. 10 Perkara Tentang Saya .

1. I'm a wife to a lovely husband. a daughter to a great parents. a sister to 5 siblings. a friend for those who needed. an employee to an employer.

2. I'm addicted to Glee and all 7 series channel @ Astro. =)

3. I'm a remote tv controller. ahahahhahaha !! ---> i take this as a rewards for myself cause serving a delicious food for mr.hubby ..=)

4. tak boleh nak bukak mulut dengan besar maksud saya BESAR. mulot saya kecik, selalu kena gelak if minta disuapkan makanan. *sigh*

5. Love to drive fast. ----> satisfying =)

6. Road bully ---> according to my sister. *sigh* but i think she right *dem*

7. sangat suke kucing dan alergi pada lipas, cicak dan seangkatan.

8. tidak suka Hospital dan ubat. -___-'' ---> I wish it taste and smell like chocolate.

9. saya basuh baju menggunakan kaki tangan, mcm org dulu - dulu ---> saya rasa lagi bersih =)

10. saya Peramah dan baik hati. ngeh ngeh ngeh !!


.Nampak mulot kecik tuh?. -___-''

No comments: