10 August 2011

.8 Months.

Bukan 8 months preggy oke, but 8 months of being a wife. Selama 8 bulan kami bertemankan suka, duka dan ianya penuh emosi. Kami masih saling mengenali dan proses itu akan kekal sampai bila - bila. Dalam mencari kesesuaian dan keserasian, kita perlu banyak bersabar, dan ternyata aku bukanlah penyabar sebenarnya. Kata orang, if kita ada argument or tak sependapat dengan pasangan, itu adalah one of the process untuk mencari kesefahaman. Aku setuju. At the first stage of marriage, ada banyak argument, perselisihan pendapat dan selalunya aku jelah yang nak menang, sebab aku degil dan keras kepala. Dah kawin baru aku notice sifat aku yang buruk tuh. But slowly, aku sedar setiap argument itu tak kemana. 

Sedangkan lidah lagi tergigit, tapi aku tergigit lidah banyak kali. =__='' At the end of the day, dia juga yang aku cinta dan sayang walaupun dia selalu buat aku rasa annoying dengan mimik muka dan gelak sinisnya yang ketara. No point nak argue lama - lama. He completed me. Aku tak sabar, dia sangat sabar. Aku degil, dia oke je. Allah memang maha mengetahui. Untuk en.Gorjes kesayangan, lebiu so much. Happy 8th Anniversary.




1 comment:

Anonymous said...

pewittt...