13 June 2011

.Akademi Fantasia.

Juara AF9

Aku pun nak berkepochii, Hazama Juara AF9 ! Tahniah untuk beliau dan Naib Juara - Lena, Ketiga - Fina dan Keempat - Azri. Berdebar jugak time Pak Nil nak announce Winner. Takut jugak if sekali Lena Juara. *dush* Maaflah ye, aku cuma suka if Hazama yang menang. ngeee~~ Mujurlah memang dia yang menang. Tapi tak tahu nape aku rasa Fina patut dapat Naib Juara. Pendapat dari orang biasa yang suka nak nengok hiburan kat Malaysia nih. Lena orait jugak bah. Single die best 'Sisa Kisah Kita'. Agak kurang penyanyi rock perempuan. Aku cuma ingat kat Ella ngan Nadia jek.

Pas nih, takdelah AF. No more airmata, no more kejutan. Honestly, aku tak layan AF. Seingat la kan, aku layan AF masa Zahid Juara, Mawi Juara, ngan Hazama. Tapi banyak - banyak AF, aku suka AF2. Rasa jujur gile dak - dak time tuh. Lagipun ada Zahid yang super hilarious, Farah yang cute, Kaer yang Innocent. Igt lagi time AF2, aku masih study kat Sarawak. So, every Saturday ktorunk akan tengokk AF kat Dewan Kuliah. Berebut - rebut beli tiket dengan harga RM2. Thanx pada penganjur time tuh. Dapatlah layan AF. Kawan aku nama Nanee memeng gile AF. Aku rasa die tak pernah miss rancangan AF. eheheheheheheh~~

Tahniah lah untuk korunk. Jangan hangat - hangat taik ayam sudah. Sian pengundi yang dah perabeh duit, bengkak jari menaip, hilang suara bersorak untuk korunk. Macam aku tak apalah, aku tengok and layan sekadar mengisi masa lapang. Paling kuat pun bayar tuk Bil Elektrik, Bil Astro, pastuh mengomel - ngomel. Ehehehehehheheh~~ Peace Yowww !


No comments: